Retourneren

Hoe retourneer of ruil ik een product?
Binnen 14 dagen is het geen probleem om uw bestelling te retourneren of te ruilen. Doorloop hiervoor onderstaande stappen:

Hoe kun je retourneren?

  1. Meld je retour aan door ons een email te sturen via deze pagina.
  2. Wacht op de retourinstructies via de e-mail.
  3. Retourneer het product zoals vermeld in de instructies.
  4. Indien de product(en) nieuw en ongebruikt zijn betalen we je binnen enkele dagen terug.

Retourneeringsvoorwaarden

  1. Het product dient compleet en -indien redelijkerwijs mogelijk- in oorspronkelijke en onbeschadigde staat te worden geretourneerd, zo ook de productverpakking. De productverpakking moet -indien redelijkerwijs mogelijk- inclusief alle productstickers terug worden verzonden en mag niet worden gebruikt als verzenddoos. Mocht het product en/of de productverpakking beschadigd zijn, dan kunnen wij een eventuele waardevermindering in rekening brengen.
  2. Bij producten waarvan de verzegeling van de verpakking is verbroken kunnen wij een waardevermindering in rekening brengen. Reden hiervan is dat wij bij deze producten niet kunnen garanderen dat deze nog volledig naar behoren werken en deze door ons niet meer kunnen worden verkocht. Verzegelde producten worden vóór verzending ten alle tijde volledig door de fabrikant getest waarmee werking van het product vóór verzegeling kan worden gegarandeerd.
  3. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.
  4. Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen voor zulke terugbetaling geen kosten voor je in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
  5. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, kun je ons ook via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
  6. Wij maken gebruik van verschillende retouradressen. Nadat je je retour bij ons hebt aangemeld ontvang je van ons het juiste retouradres. Je kunt hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]. Wij zijn niet aansprakelijk als je de order retourneerd naar een verkeerd adres, wij zullen dan ook geen terugbetaling honoreren.

Meest Gestelde Vragen

Mijn bestelde product werkt niet goed, wat moet ik doen?
Ondanks de kwaliteit van onze producten en de zorgvuldigheid van onze leveranciers kan het voorkomen dat een product niet voldoet aan uw verwachtingen, neem dan contact met ons op.

Heb ik 14 dagen bedenktijd?
Alle producten die u bij ons koopt kunt u binnen veertien dagen na het moment van afleveren ruilen of retour sturen. Het is dan essentieel dat u het product compleet en onbeschadigd retourneert. Het product dient in de oorspronkelijke verpakking retour gestuurd te worden (voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is). De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor volledige restitutie in aanmerking. Op de dag dat u het product ontvangt start de veertien dagen bedenktermijn.

Wanneer u het aankoopbedrag gecrediteerd wenst dan zal dit zo snel mogelijk maar altijd binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour naar u zijn teruggestort.

Mag ik mijn product altijd terug sturen?
Omdat wij niet kunnen controleren of batterijen correct gemonteerd of geïnstalleerd zijn, of dat er tijdens de montage een defect is ontstaan (aan tablet of batterij), komen batterijen die reeds gemonteerd zijn geweest niet in aanmerking voor restitutie.

Mocht u twijfelen of uw product retour gestuurd mag worden, neem dan contact met ons op.

Hoe lang heb ik garantie op het product?
Wij hanteren een garantie van zes maanden. Mocht u daarna toch ontevreden zijn, neem dan contact met ons op.
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en zullen ongetwijfeld een gepaste oplossing vinden.

Waar vind ik mijn bestelnummer?
Per email krijgt u bericht waarin uw bestelnummer wordt vermeld. U kunt uw bestelnummer later ook terugvinden op de pakbon en factuur, rechts boven.

Welke producten kunnen niet worden geretourneerd?
Gebruikte producten kunnen helaas niet meer geretourneerd worden, de 14 dagen wettelijke termijn vervalt door het gebruiken van onze producten.